دانلود تحقیق درمورد زمينه هاي مختلفي از آثار هنري و ميراث فرهنگي

دانلود تحقیق درمورد زمينه هاي مختلفي از آثار هنري و ميراث فرهنگي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد زمينه هاي مختلفي از آثار هنري و ميراث فرهنگي

با دانلود تحقیق در مورد زمينه هاي مختلفي از آثار هنري و ميراث فرهنگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زمينه هاي مختلفي از آثار هنري و ميراث فرهنگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زمينه هاي مختلفي از آثار هنري و ميراث فرهنگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زمينه هاي مختلفي از آثار هنري و ميراث فرهنگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

آشنايي با هنر تمدنهاي باستاني و حوزه هاي فرهنگي كهن شايد از ضروري ترين دانشهاي بشري محسوب مي شود ، چرا كه هنر آينة تمام نماي هويت فرهنگي انسانها در هر جامعه و هر عصر است و انسان براي شناخت خود و آگاهي به تحولاتي كه از ابتدا ترين نوع زيست تاكنون سيري نموده نياز به اين دانش دارد .

امروز ما در كشورهاي متعدد و جوامع بي شمار با فرهنگها و آداب و رسوم متنوع و گسترده اي روبه رو هستنم كه هر يك از از اين فرهنگها بر پايه هاي يك يا چند تمدن كهن استوار است . شناخت اين تمدنها تنها از راه مطالعه اثار هنري بجاي مانده ازآنها ميسر است .

در اين بررسي زمينه هاي مختلفي از آثار هنري و ميراث فرهنگي به جاي مانده و همينطور اين تحقيق پس از مطالعة كتابها و منابع در دست و و با كسب دانش اجحالي ثبت به هنرهاي دوران باستان به توان نسبي تنجزيه و تحليل آثار و درك ارتباط آنها با خاستگاهشان پابند .

با توجه به اين كه هنر بازتاب زحمات ، تلاش و حاصل زندگي انسانهاست و نقش بزرگي از تمدن جوامع مختلف را تشكيل مي دهد ، بررسي و شناختآندر گذشته هاي دور و نزديك بسيار مفيد و ضروري است .

ايران باستان :

 ايران يكي از اولين كشورهاي متمدن جهان بوده كه مردمي را نادرآنسكونت داشته و دارند . سرزميني كه هيچگاه مرمانآنبت پرست بودند . مردماني كه نخستين فرمان جهاني حقوق بشر را نوشتند و با شعري از سعدي (بني آدم اعضاي يكديگرند) سر در سازمان ملل را زينت بخشيده اند .

ايران باستان قبل از اسلام ، است اولسومريها و سپس عيلاميها در اين سرزمين حكومت و زندگي مي كردند كه حدود سه هزار سال پيش آرياييها به درون فلات ايران آمدند و بر ساكنان ايران غلبه كردند . دينآنها نوعي يكتاپرستي بود و به اهورا فردا اعتقاد داشتند آنان سرزمين خودرا ارياتوويچ ( ايران و پچ )يعني مسكن آريائيان خوانده ، ايران تغيير يافته همين نام است ، مادها و پاريسها توصيه بزرگ آزارياييها بودن كه ابتدا مادها به قدرت رسيدند ، سپس كوروش بزرگ با تشكيل حكومت پارسيان و متعد كردن مادها و ساير ملل و كشورها با خود بزرگترين و درخشانترين دولت اجتماعي و جهاني آنروز را به نام هخامنشان پايگذاري كرد . هخامنشان 130 سال پس از سلوكيان 100 سال ، اشكانيان 400 سا و ساسانيان440 سال ، حكومت كردند در نهايت بدليل بي منطقي و بي عدالتيهاغي حاكم بر ايران در زمان قبل از اسلام و استفاده از ابزاري از دين زرتشت كشور اهورايي ، متمدن و با فرهنگ ايران برعت مسلمانان فتح شد و دين ذرتشتش به اسلام و زبان پارسي به عربي تغيير كرد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر